lauantai 15. helmikuuta 2014

Terppa.

anna mun nyt ulvoo vielä tää yö? kaisla oo niin kiltti en tietenkään herätä sua nevöevöö

Oho. Mulla on taas vierähtänyt sujuvasti melkein kuukausi siitä kun viimeksi kirjotin kuulumisia. Tässä on ollut vähän kaikenlaista...
Tuiskun pompen-tuloksia ei ole vielä tullut. Ilmoittelen ne myöhemmin kun tulevat. Katselmukseen olis tarkoitus osallistua, mutta se ei ole vielä varmaa. Olishan sielläkin kiva käydä tapaamassa muitakin paimensukuisia.

En ole reenaillut Tuiskun kanssa viimeaikoina, ja muutenkin oon tehnyt mielummin pitkiä lenkkejä jäällä ja metsässä. Pienemmät sisarukset innostuivat koirahiihdosta ja ovat huolehtineet lenkille lähdön silloin kun en itse ole ehtinyt. Eilen ja viime viikolla Tuisku on ollut myös äitini työpaikalla koulussa mukana ja on siellä saanut osakseen suurta suosiota. :)

Nupulla on juoksut ja kotona Tuisku on ihan sekaisin. Ulvoo 24/7 (tälläkin hetkellä). Eilen se oli sisällä ja riehui ja uikutti ja merkkaili(!) jopa, joten meinas mennä hermo. Tuisku on siirretty ulkoruokintaan ja siellä on ja pysyy kunnes Nupun juoksut loppuu.





Veli kokeili eka kertaa koirahiihtoa. Vauhti olikin yllättävän kova ja minä jäin jälkeen, kun tulin paikalle niin toisella tulee huulesta verta... Ei kuulemma sattunut ja matka jatkui, hauskaa oli! Olin itsekin alamäessä suksilla, vähän loppua kohden vauhti hiipui.  :D

ja ensi metreillä...




Naapurin koira eksyi mukaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti